Natuurlijk zijn er meerdere aanbieders waar je terecht kan voor advies. Denk aan de HelloLaw (voorheen Jurofoon) of het Juridisch Loket. In welke gevallen kun je nou het beste contact opnemen met HelloLaw (voorheen Jurofoon) of het Juridisch Loket en wanneer met Laagste Advocatentarief.nl? Wij zetten de verschillen voor je op een rijtje. Zo weet jij precies waar je het beste terecht kan met jouw zaak.

Altijd recht op advocaat tegen laagste tarief

Het grootste verschil met HelloLaw (voorheen Jurofoon) of het Juridisch Loket is dat je via Laagste Advocatentarief.nl altijd een advocaat krijgt die werkt voor het laagste tarief. Je hoeft bij ons geen lidmaatschap af te sluiten, zoals bij HelloLaw wel het geval is en je kunt ook bij ons terecht als je niet in aanmerking komt voor een toevoeging. Onze advocaten pakken jouw zaak op tegen het laagste uurtarief van € 159,-, exclusief btw.

Altijd gratis juridisch advies

Je kan Laagste Advocatentarief.nl elke werkdag bellen voor gratis juridisch advies. Je hoeft hiervoor geen abonnement af te sluiten. Je mag ons altijd bellen of je nou particulier bent of ondernemer. Daarnaast maken wij gebruik van een nummer tegen lokaal tarief. Onze telefonische helpdesk is op werkdagen bereikbaar van 9.00 – 17.15 uur. Ook buiten kantoortijden kun je contact met ons opnemen door een berichtje achter te laten op ons contactformulier. Onze juridische medewerkers zullen je dan de eerst volgende werkdag meteen even bellen. Zo hoef je nooit te lang met jouw juridische vraag te blijven rondlopen en word je zo snel mogelijk geholpen.

Altijd een advocaat die bij jouw zaak past

Wij kennen al onze advocaten persoonlijk. Dit heeft veel voordelen. Doordat wij nauw contact hebben met al onze advocaten weten wij als geen ander bij welke advocaat jouw zaak het beste past! Het is belangrijk dat jouw zaak goed wordt opgepakt en er geen fouten worden gemaakt. Een advocaat met de juiste ervaring en kennis en kunde is dus zeer belangrijk. Wij zoeken altijd de beste advocaat voor jouw zaak.

Wanneer naar het juridisch loket?

Heb jij een kleine zaak met een klein belang, dan is het misschien slim om hiermee naar het juridisch loket te gaan. Je kunt bij hen op locatie langs gaan. Hier zitten juristen die je direct kunnen helpen. Zij kunnen kleine zaakjes zelf oppakken, waardoor je nauwelijks kosten hoeft te maken. Ligt jouw belang onder de 500 euro, dan kun je hiermee het beste naar het juridisch loket. Dit scheelt je een hoop geld.

Geschillencommissie

Wist je dat je met sommige zaken ook terecht kunt bij een geschillencommissie. Ben jij het niet eens met een huurverhoging of is er sprake van achterstallig onderhoud van de huurwoning, dan kan de huurcommissie je helpen. Ook zijn er geschillencommissies voor consumentenzaken (SGC) voor als je een klacht hebt over een product of dienst die je hebt gekocht, financiële diensten (Kifid) voor klachten over verzekeraars en banken en een geschillencommissie die zich bezighoudt met problemen rond zorgverzekeraars (SKGZ). Het is altijd slim om te bekijken of jij hier terecht kan met je probleem.

Laagste Advocatentarief is er voor jou

Gratis telefonisch advies, persoonlijk contact met onze advocaten, altijd verzekerd van de laagste kosten en geen lidmaatschap nodig om bij ons aan te kloppen; dat zijn de kenmerken van Laagste Advocatentarief.nl. Wij zijn er voor jou! Neem vandaag nog contact op en wij voorzien je van juridisch advies rondom jouw zaak.